pondělí 10. října 2016

Ještě minulý týden

jsme byli na výletě  s téměř letním počasím - naboso, v krátkém rukávu.

 

 

Vlasta pro nás vybral výlet k vodopádům u Bobří stezky.

 
 

A neděli jsme si užili v Bad Schandau. 


Tamější Toscana je rájem relaxace - několik vnitřích bazénů, řada saun, vířivky, bazém s mořskou vodou a podvodní hudbou.
Původně jsme si mysleli, že tam strávíme přechod mezi létem a podzimem, ale počasí bylo milosrdné, takže jsme si mohli užívat
mezi jednotlivými procedurami hezky venku, na lehátku, s pohledem na labské údolí.

 

A podzim dorazil o chvilku později.
A s ním naše první "vinobraní".

 

Před třemi lety jsme si pořídili na Moravě dvě hlavy odrůdy Charvát. 
Už loni se objevily první hrozny. 


Letos se víno překonalo. 
Kdybys ho neumravnila, možná bychom nevěděli, co s úrodou.


Takhle jsme pozvali pár známých a užili si hezký večer.


Jak si podzim užíváte vy?

Já mám v plánu vyměnit květníky, vybalit teplé deky, užít si horkou čokoládu, zázvorový čaj, pečenou zeleninu, dýňovou polévku.........
A hodně filmů.

Máte nějaký tip?

Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Hezky jste si to užili .Léto se letos drželo dlouho,ale už je čas na podzimní radovánky.Ty tvé plány nevypadají zle,jenom to nějak skloubit se zaměstnáním :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně to samé jsem chtěla napsat taky. Plány by byly hodně podobné, jen to zkombinovat se zaměstnáním...
    Hezké dny- Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona