středa 21. prosince 2016

Zimní slunovrat.

Nejdelší noc.
Nejkratší den.
 Mám advent a Vánoce moc ráda, ale téměř neustálá tma mi fakt vadí.


Advent navíc  z větší části trávím v posteli - už se stal zvyk z toho, že se mě v prosinci chytne nějaký moribundus.
Ale stihli jsme i zimu na horách a

 

na zahradě čaruje zima alespoň mrazem.


Stále doufám, že na Vánoce už budu v pořádku, abychom zvládli další každoroční zvyk.
Jít si na Štědrý den zalyžovat.
Zatím mi musí stačit obyvák a postel.
A také rozkvetlá barborka:-))

 

Dnes jsme také pověsili jmelí.
Řídíme se zvykem Keltů, kteří jmelí sbírali v den, kdy se Slunce začne zase vracet.

 

Ale polibek pod ním musí počkat.
Abychom si nepředávali bacily:-))

Mějte krásný závěr adventu.

Vaše Ilona

1 komentář:

  1. Vánoce už jsou doslova za dveřmi a já se těším na další překvapení z adventního kalendáře. A věřím, že tu lyžovačku zvládneme.

    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona