úterý 4. dubna 2017

Carrot cake

Sice jsem imobilní, ale naštěstí mi nohy částečně nahrazuje vozík, se kterým se v přízemí dá dobře fungovat.
A tak došlo i na pečení.
Protože sladké mám ráda.
Uklidňuje.
Tedy aspoň mě:-)
Tentokrát přišel na řadu carrot cake.

 

Co budeme potřebovat?

4 hrnky nastrouhané mrkve
1-2 hrnky nastrouhaných ořechů
1 hrnek rozinek
2 hrnky mouky polo -
2 hrnky cukru
1 lžička vanilkového extraktu
5 vajec
1 prdopeč
2 lžičky sody
2 lžičky skořice
1/4 lžičky nastrouhaného muškátového oříšku

Vyšleháme vajíčka, cukr a extrakt, pak přidáme suché příměsi + olej, nakonec mrkev, ořechy, rozinky.
Upečeme v troubě při 175°C cca 1 hodinu v dortové formě o průměru 33 cm.

Než korpus vystydne, připravíme náplň:
 2 kelímky mascarpone
2 kelímky šlehačky alespoň 33%
3 lžíce moučkového cukru
vanilka

Šlehačku vyšleháme dotuha, lehce vmícháme mascarpone, přidáme cukr a vydlabanou vanilku.


Vychladlý dort rozřízneme na třetiny, první část potřeme třetinou krému, přiklopíme druhou částí a potřeme druhou třetinou krému, přiklopíme poslední částí a potřeme zbytkem krému.





Dobrou chuť.

Mějte krásný den ( i když u nás uplakané)
Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Jé,právě jsem dopekla.-)jen mám maličko jiný recept.Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, asi se ze me stala sberatelka receptu :-D Ten tvuj se mi velice libi, tak uz se tesim, az si ho zitra udelam taky. Jinak jestli mas rada nove recepty, tak velmi doporucuji tento blog http://blog.decodoma.cz/ maji tam opravdu zajimave a mnohdy netradicni recepty a jednoduche a velmi chutne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju za tip, určitě se podívám:-))
      Jinak přeju dobrou chuť.
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona