úterý 20. června 2017

Šila jsem

svatební šaty.


Pro nevěstu.

 
Navymýšlené jsem to měla krásně. V lednu vybereme látky, pak si v klidu připravím zkušební model a můžu se pustit do vlastních šatů.
Času spoustu.
Jenže do toho přišla ta má noha a s tím dlouhý pobyt v nemocnici a  následně poměrně velká indispozice.
Výzva je výzva a já se nevzdám.
Sice jsem občas vypadala jako Meresjev, když jsem se plazila kolem pětimetrových pruhů látek. 
Občas jsem nevěděla, jak ulevit zlomené noze.
Občas jsem měla pocit, že jsem přirostla k pracovní židli na kolečkách.
ALE!!!!
Dala jsem to.

 
 

Vymyslela jsem krátké krajkové šaty ke kolenům a přes ně dlouhá hedvábná sukně do vlečky, aby si nevěsta, až bude mít dlouhého dost, mohla odložit sukni, a přesto zůstat ve svatebním.
A tady už vidíte, jak má snaha dopadla:

Fotka uživatele Iva Wimmerová.
poslední úpravy

Fotka uživatele Iva Wimmerová.
konečná verze

Fotka uživatele Michala Traplová.
jedna v krátké variantě

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona

2 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona