neděle 11. září 2016

Vrátila jsem zpět.

A je to návrat přetěžký.
Rovnou mě totiž čekal i návrat do práce -  po devíti měsících!!!
Vlastně se učím všechno nějak znovu.
A jedu pomalu - je-li to v mém případě vůbec možné:-))
Rozhodně se snažím dávkovat práci a odpočinek a najít novou roznováhu, protože bych nerada zažila znovu zažila loňský rok.
Doma mě čekala zanedbaná zahrada s krásně rozkvetlými růžemi,


množstvím jahod a ostružin a

 

dozrávajícími švestkami.


A i když to tak z fotky nevypadá, jsou opravdu chutné:-))

 

Kočky si za ten měsíc přivlastnily dům a nastěhovaly se mi i do košíku:-))

 

A můj muž na mě čekal nejen s květinou, ale připravil i večeři.
A to se rozhodně počítá:-)))

Takže vykročit správnou nohou a doufám, že i správným směrem.

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona










3 komentáře:

  1. Zatím se mi zdá, že to zvládáš velmi dobře, ale chce to opravdu velmi pomalu. Zahrada už notně prokoukla a sklizeň našich devíti "panenských" švestek se se blíží ke konci. Tak ať to jde takhle dál. Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona