úterý 30. srpna 2016

Konec

je nezadržitelně tady.



Studánka přestává být mým dočasným domovem a čtyři týdny jsou fuč.
Je čas vrátit se do každodenní reality.
Poslední procedura, poslední procházka, poslední posezení u kávy.
Naštěstí počasí nám ukazuje svou vlídnou, letní tvář.
Trochu smutku, nostalgie, velké těšení se DOMŮ.
A taky trochu obavy, co všechno se doma odložilo a měsíc na mě čeká:-)


Drnčení a vibrování telefonu v posledních dnech mi dává na srozuměnou, že mě čekají rušné, všední dny.
Září začíná být nabité schůzkami, termíny, objednávkami, kontrolami.

A já doufám, že to, čím mě lázně nabily, vydrží co nejdéle.
Protože začínám znovu a jinak.
Ale o tom až příště.



Mějte krásné babí léto.

A držte mi pěsti.
Budu to potřebovat:-)) 

Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Já palce určitě držím a těším se na další zprávy. Dobře dojeď!

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, už jsem doma a prodírám se kopami prádla....:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona