čtvrtek 4. srpna 2016

Moje navigace je zpozdilá.

Hlásí pozdě.
Stačí pak chvilka nepozornosti, nejistoty a jsem v.........jinde.
Cestu do lázní jsem si rozdělila do dvou dnů.
A oba jsem začala kufrovačkou.
Byla jsem chytřejší než navigace, zabočila jinam, než ona  POZDĚ poradila a
poznala jsem místa, kam už se nejspíš podruhé nepodívám a o kterých jsem ani netušila, že existují.
Včera jsem přespávala v Praze.
U kamarádky.
A pojaly jsme to jako dámský mejdan.
Nejdřív kino.
Chcete-li se dojmout a pobrečet si, doporučuji "Než jsem tě potkala".
Pak dvojka červeného, než nám zavřeli zahrádku.
Dali nám 15 minut.
Ale mi to daly:-))
A zakončily jsme to tlachání dlouho do noci.
Jak já to holčičí plkání miluju!!
Dnes ráno druhá část cesty.
A jsem tu.
Toto místo se na pár týdnů stává mým přechodným domovem.

 

Ještě nemám vyřízené všechny formality, ale už zítra ráno se stanu řádným lázeňským hostem se všemi svými procedurami.
Mám v hlavě plán, co bych v lázních všechno chtěla.
Ale ještě ho nechávám dozrávat.
A určitě ho budu sdílet s Vámi.

Jdu na vstupní prohlídku.

A Vám přeju krásný večer.
Vaše Ilona

4 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona