pondělí 22. srpna 2016

Poslední výlet

Ve čtvrtek mi končí zdejší pobyt, a tak jsem chtěla neděli využít k ještě jednomu výletu.
Tentokrát do civilizace, protože na celý den předpovídali déšť.
Ten se opravdu dostavil.
Už cestou mě několikrát zastihla taková průtrž, že nezbývá než zastavit a počkat.
Nakonec se ale Olomouce dočkám.
Pořád v dešti, ale obrážím kostely - sv. Mořice ( tady se zrovna koná bohoslužba, tak neruším a potichu se vytratím postranním vchodem),


Panny Marie Sněžné,


obří barokní kostel sv.Michala,



kde si připadám nicotná,

 
a končím evangelickým kostelem.


zdroj všech fotografií

Samozřejmě nemohu minout Sloup Nejsvětější Trojice a nechat se vyfotit u olomouckého orloje.



A protože se počasí stále neumoudřilo, fotit se nedá, já jsem trochu vymrzlá, zamířím kam?
No přeci do kavárny.
Na doporučení Café La Fée.

Sice nerozumí, když požádám o café au lait, ani neznají french press, ale nakonec se domluvíme.
Prostředí mě opravdu přenese do pařížského bistra a já usedám na terásku ve vnitrobloku, 

 

kde si pochutnávám na místním quiche a popíjím kávu, zatímco kolem zuří další průtrž, která méně otužilé zahání dovnitř.

 
Ale každá legrace má svůj konec a já se zvedám, vydávám se zpět k autu a mířím vstříc svým posledním dnům ve Studánce.
Mějte krásný začátek nového týdne.
Vaše Ilona 
 
P.S. Delegace čínských soudruhů dětí se s námi rozloučila.
Do Studánky se vrátí poklid.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona