pátek 12. srpna 2016

Největším domem ve Studánce



je Libuše.

KARLOVA STUDÁNKA, CZ - lázeňský dům "Libuše!" / bathhouse "Libuse"

 Poskytuje zázemí lékařům, odehrávají se tu léčebné procedury, jsou tu pokoje klientů, ať už pacientů či lázeňských hostí.
A také tu probíhá stravování všech dočasných obyvatel lázní.



K tomu slouží celkem tři jídelny, ale protože dorazila delegace čínských soudruhů dětí prominentů, ostatním musí stačit jídelny dvě.


Mé místo je v té největší.
Každý den máme možnost volit ze čtyř ( respektive u snídaně z pěti) možností a samozřejmostí je zeleninový bufet s výběrem alespoň čtyř salátů.


Přijdu, talíř přede mne postaví, já pojím, odvalím se a někdo po mně zase uklidí.
Den za dnem.
Myslím, že hlavně ženy oceňují ten servis.

dnešní oběd


Tedy myslela jsem si to.
Protože jsem tu objevila přímou úměru.

 

Čím častěji klient(ka) využívá dobrodiní zdravotní pojišťovny a pobývá v lázních, tím kritičtější je ke službám, a nejen kulinářským.

 

Přijde mi to jako paradox a zajímalo by mě, kolik z nich si užívá takových služeb ve svém soukromí.
Anebo je to právě naopak.
Protože si doma nemohou takové služby dovolit, chtějí si je užít v míře vrchovaté právě v lázních.

 

Co si o tom myslíte Vy?

Vaše Ilona


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona