pátek 19. srpna 2016

Letní lázně



 

Místo, kudy protéká život každého lázeňského hosta.

 

Secesní budova impozantní světelnosti s hlubokými křesly i kavárenskými stoly.


Denně tu potkáte davy lidí.
Někteří míří na terapii v bazénu, jiní na masáže, do koupelí.
Odehrávají se tu schůzky, dostaveníčka, setkání.

 

A řada z nás tu tráví čas mezi procedurami u kávy, horké čokolády či nějakého zákusku.


Poskytuje nám zázemí i pro virtuální připojení s okolním světem, takže tu najdete hlavy skloněné u monitorů, jak se snaží vyhledat „nutné“ informace ve svých médií.

Moje oblíbené místo - trochu stranou, s dobrým připojením a výborným přehledem po celé místnosti:-)

Tady se vyskytuji každý den minimálně jednou a málokdy odolám místním dobrůtkám.

Tak který tobude dnes?

 Ale utěšuji se tím, že mám tolik pohybu, že si sladkou odměnu zasloužím.


Tak snad mám pravdu a nevrátím se domů jako kulička:-))


Protože lázně disponují také zázračnou váhou, na které má každý  o pár kilo míň:-))

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

 

P.S. Po několikadenním trápení zažívám dnes zase klidný a ničím nerušený den.

P.P.S. Večer nás hudbychtivé čeká Vivaldiho Čtero ročních období. 
Těším se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona