pondělí 8. srpna 2016

K mému pokoji vede

56 schodů.
To už si člověk řádně promyslí, co ho ten den čeká, aby se nemusel vracet.
Absolutní minumum jsem zredukovala na toto:

1. klíče + tužku+ léky+foukadla

- abych se dostala na pokoj i do auta, mohla si zapsat jídlo na následující den
- o lécích není potřeba cokoliv psát

2. brýle  


- bez nich bych byla ztracená
- oboje jsou naprosto nezbytné ZA KAŽDÉHO POČASÍ!!

3. knížka 

 


- na zkrácení času při čekání na další proceduru

4. časování procedur 

 

- papír, za jehož ztrátu Vás čeká minimálně trest smrti - aspoň tím tady vyhrožují.
- a zároveň pomůcka, abyste věděli kdy a kde máte být a co máte dělat. 

5. mobil


- netřeba cokoliv dodávat, že....

6. lahve na pitný režim



- v jedné je místní pramen
- v druhé kafe - životabudič

7. peněženka



- aby bylo na dortík, čokoládku, sušenku, dvojku bílého nebo třeba pivo po obědě

To jsou ty absolutně nejzákladnější věci.
Když je naskládám do tašky, je to slušný balík.


Vím, že jsem mohla zvolil útlejší knížku, ale do téhle jsem se začetla....:-) 
A zbytek zredukovat nejde!

Pak následuje notebook, protože signál je jen někde, takže taháte s sebou.
Následují věci na plavání, věci na cvičení.
Někdy vyšlápnu schody, abych nabalila další hromádku, ale občas se ploužím ulicí jako plně naložený soumar a přebíhám z místa na místo.

To abyste si nemysleli, že si tu jen užívám a mám lehký život!!

Mějte krásný večer
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona