středa 10. srpna 2016

Ochladilo se.

A to pořádně.


A začalo pršet.



Ještě včera dopoledne jsem chodila v tílku a odpoledne už přišly ke slovu holínky a zimní bunda.

 

Ale ani taková změna počasí nás neodradila od toho, abychom vyrazili do bašty.


Rybářské bašty.

 

A dobře jsme udělaly.

 

Ryby čerstvé a výborné.
Daly jsme si hranolky z pstruha losovitého ( jak mě poučil pan majitel - do té doby jsem říkala lososovitého - to jsem si dala, hned jsem dostala přednášku, takže si to už budu pamatovat:-))


Hranolky byly tak výborné, že jsem si daly nášup a aby nám trochu slehlo, prošly jsme se po přilehlé zahradě s udržovanými rybníčky.

 


Chtěla jsem vám vyfotit rybníček plný ryb, ale vyšlo z toho toto: 


 
Mějte krásný ( i když deštivý) den.
Vaše Ilona


P.S. Na pokoji jsem se už dokonale zabydlela.

 

A mám tolik prostoru, že skříně jsou poloprázdné:-)

 

A na pokoji si dokážu udržet pořádek:-))


P.P.S. Tak deštník do ruky, holiny na nohy a zachumlat do bundy a můžu vyrazit vstříc dalším procedurám.


4 komentáře:

  1. Ahoj,krásné fotky,hezký pokoj i bašta.
    Tady leje jak z konve už od rána a je zima jak v ruské pohádce!! Fuj!Nějak mi nevadí,že leje,k létu to patří.Ale vadí mi,že si asi už teplých dnů moc neužijeme.Má prý už být definitivně po létě,to mě štve.Celou zimu se těším na jaro a léto a potom to tak rychle skončí.Tak snad bude hezký podzim a zima.Pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, konečně jsem se dostala na signál:-)
      Děkuji za pochvalu, konečně si to tu začínám užívat.
      Dneska i přestalo pršet a slibují hezké počasí, tak doufám, že to vydrží a ještě si trochu léta užijeme.
      pa.
      pozdravuj holky
      Ilona

      Vymazat
  2. Ilon, fotky oblečení jak z boutique:-) LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, s fotografování stále bojuji. Vím, co bych chtěla zachytit a někdy se to povede a jindy ne, takže každá pochvala je mi milá:-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona