středa 17. srpna 2016

Připojení k netu

je stále dost bídné, tak jsem ráda, když se mi povede aspoň jednou za dva dny.
Má to dva efekty:
1. odpočinu si od virtuální reality. A zjistím, jak moc jsem na ni závislá.
2. četnost mých příspěvků je logicky nižší. Což může být taky očistné. Aspoň si ode mne trochu odpočinete.

 

Od pondělka žijeme festivalem.

 

Už třetím rokem se tu koná týden vážné hudby, kdy každý den vystupuje jiný umělec, většinou kapacity ve svém oboru
A to si člověk nemůže nechat ujít.
Prvním učinkujícím se stal Jaroslav Svěcený, který přilákal i netradiční diváky, jež většinou takové akce přecházejí s absolutní apatií a ani by je nenapadlo si jít něco poslechnout.

 

Takže hudební pavilon byl narvaný k prasknutí a na některé ani nevybyla židle, tak postávali kolem zdí. A vyplatilo se. Krásný koncert.
Včera vystupovalo duo operních pěvkyň a návštěvnost se vrátila k normě - poloprázdné hlediště.


To ale neubralo na zážitku a kvalitě.
A tak se kromě lázeňských radostí mohu každý den těšit i na zážitek kulturní.
Prostě to tu žije.
Vaše Ilona

1 komentář:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona