pátek 5. srpna 2016

Karlova Studánka

je tak malá, že se dá svižnou chůzí projít tam a zpět za dvacet minut.

 

Leží si poklidně v mírném kopci a žije si svým vlastním životem.
Původní stavby ve mně evokují dobu 1.republiky.

 
 
Úplně si představuji, že tu potkám šarmantní dámy v bílých rukavičkách 


a šviháky lázeňské v proužkovaném obleku, jak se galantně uklánějí, aby pozdravili.

 

Moc se mi líbí místní lampy


 - staré, 


oprýskané, 

 

a přesto funkční.


Zajímalo by mě, kolik toho už za svůj život viděly:-)
Vodní prvek zastupují nejen kašny 

 

a kašničky 


s lavičkami k pohodlnému spočinutí, 


ale především Bílá Opava,

 
 

 která protéká celou obcí, občas přerušená lávkami 

 

a mostky.


A samozřejmě léčivé, minerální prameny, hojně navštěvované.
I já popíjím pravidelně:-))

Studánka je prostě krásná.
Kouzelná. 
 

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona

P.S. Mám za sebou první den - v plném zápřahu - plavání, test chůze, posilovna, jóga.
Vypadá to, že mě čekají především tělocvičné aktivity.
A bydlím v nejvzdálenějším domě ve třetím patře bez výtahu.
Pohybu budu mít, zdá se, opravdu dostatek:-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona