je Libuše.
Poskytuje zázemí lékařům, odehrávají se tu léčebné procedury, jsou tu pokoje klientů, ať už pacientů či lázeňských hostí.
A také tu probíhá stravování všech dočasných obyvatel lázní.
K tomu slouží celkem tři jídelny, ale protože dorazila delegace čínských soudruhů dětí prominentů, ostatním musí stačit jídelny dvě.
Mé místo je v té největší.
Každý den máme možnost volit ze čtyř ( respektive u snídaně z pěti) možností a samozřejmostí je zeleninový bufet s výběrem alespoň čtyř salátů.
Přijdu, talíř přede mne postaví, já pojím, odvalím se a někdo po mně zase uklidí.
Den za dnem.
Myslím, že hlavně ženy oceňují ten servis.
dnešní oběd |
Tedy myslela jsem si to.
Protože jsem tu objevila přímou úměru.
Čím častěji klient(ka) využívá dobrodiní zdravotní pojišťovny a pobývá v lázních, tím kritičtější je ke službám, a nejen kulinářským.
Přijde mi to jako paradox a zajímalo by mě, kolik z nich si užívá takových služeb ve svém soukromí.
Anebo je to právě naopak.
Protože si doma nemohou takové služby dovolit, chtějí si je užít v míře vrchovaté právě v lázních.
Co si o tom myslíte Vy?
Vaše Ilona
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona