čtvrtek 30. července 2015

Blýská se.....

na lepší časy. dnes muži sundali sádru a vyndali stehy a má začít zvolna rehabilitovat, sice pořád bez zátěže, ale snad se jeho schopnost sám o sebe se postarat opět o něco zvětší.
Zjistila jsem totiž o sobě, že pečovatelský typ rozhodně nejsem....:-/


zatímco byl muž v práci, přibyly nám zásoby na zimu.


povedl se mi luxusně čirý rybízový džem (nebo marmeláda?) - plete se mi to a nechce se mi někde hledat, jaký je mezi nimi rozdíl
a když už jsem si rozkrámovala kuchyň, zlikvidovala jsem z mrazáku  loňské zbytky ostružin a jahod, přihodila letošní trochu ze zahrádky a vyrobila ještě jednu směsku - na vánoční cukroví bude úžasná.

ještě upéct chleba - už byl v chlebníku poslední kousek

vzhledově sice nic moc


          ale jinak myslím, že jsem se ho za ty tři roky docela už naučila


chleba s marmeládou moc nemusím, ale tenhle krajíc jsem si fakt vychutnala

 a protože mi bylo  líto rozpálené trouby,  uplácala jsem ještě koláč
když jsem se navečer vrátila z manikúry, zjistila jsem, že muž si ničeho nevšiml, navdory lince  plné chladnoucích marmelád - prostě chlap:-))

ještě jsem stihla zrenovovat ty bedny, o kterých jsem psala v minulosti, a už v nich trůní bylinky 
 lehce obroušené a napatinované bílým matným balakrylem



 večer  se skleničkou vína jsem měla  pocit, že jsem toho  moc nestihla,ale teď si říkám, že asi nejsem moc normální:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona