úterý 28. července 2015

Praha

Včera

jsem odjela do Prahy za povinnostmi a spojila jsem příjemné s užitečným.
Konečně jsem se sešla s kamarádkou a daly jsme tu nejvíc profláklou procházku - z Karláku přes Staroměstské náměstí na Karlův most. A obě jsme zkonstatovaly, že jsme tu nebyly hooooodně dlouhou dobu.
U mě to divné není, ale ona je pravověrná Pražačka.
Ovšem cestou jsme si daly opravdu vynikající zmrzliny.
První zastávkou bylo  Angelatu zde
ochutnala jsem zmrzlinu měsíce - bazalka s olivovým olejem ( ta se asi mým favoritem nestane) - ale nakonec u mě zvítězila jogurtová a černý rybíz. A Lenka jogurtovou doplnila čokoládovým sorbetem.


Angelato – More Than Ice Cream. Prague
 zdroj Pinterest
a druhým hříšným místem je zde.  
Sice 60 Kč za koneček je velký luxus, ale jejich slaně karamelová za to rozhodně stála.
nasladila jsem se na několik dnů dopředu, ale každé jedno sousto jsem si vychutnala absolutně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona