sobota 25. července 2015

Prázdniny

Muž se mi vrátil z kol. 

Z Alp. Z pánské.
Výsledek:
zloměné kosti -  5
počet operací - 2
počet použitelných rukou -  0
počet použitelných nohou - 1.
Prý ztoho kopce jel pomalu. No, já si myslím své. Ale hlavně , že není hůř.


A tak podávám, odnáším, zvedám, převážím, přikrývám, krájím, vyřizuju, přináším, koupu, oblékám.
Jen oholit ho mi nedovolí:-)
A má to i několik výhod:

- většinou ho najdu tam, kde  jsem ho posadila

- nemusím čelit každé ráno ( ještě před snídaní!!) ataku otázek, cože dnes podnikneme

- nestojí mi u každé práce za zády 

- večer jsem tak urvaná, že usínám s jednou nohou ještě na podlaze.

A to se taky počítá.


2 komentáře:

  1. Čtu a řvu smíchy! Promiň, vím, že to muselo být neskutečně náročné, ale když ty jsi to s nadsázkou popsala tak humorně.... Super příspěvek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska už se tomu taky směju, ale v létě to bylo na budku. A to k tomu přidávám, že když se z toho vykřesal a mohl zase znovu jezdit na kole, na první vyjížďce ho srazilo auto. Sice jen jedna zlomená ruka, ale do Vánoc jsem měla o zábavu postaráno.
      Takže takhle je to nějak s chlapy....:-/

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona