pondělí 21. listopadu 2016

Advent ještě nezačal...



...i když se mě svět snaží přesvědčit, že bych už bych měla začít, zůstávám zatím v klidu.
I když....
Vlastně jsem se do předvánočního mumraje taky trochu zapojila.
Umyla jsem okna:-))
A vystavila první ozdobu.

 

O víkendu jsme se cestou zastavili v zahradnictví U Dvořáků v Teplicích, kde to mám moc ráda.
Jednak si dají vždy práci s tématickou výzdobou, ale taky tu seženu skoro vše, co potřebuji na zahradu. 
Ani tentokrát nezklamali. 
Vánoce byly všude.
Na mě trochu přezdobené, ale jako inspirace dobré.
A tady jsem si pořídila tyto dva stromky.


Minimalistické, ale zároveň evokují ducha Vánoc.
Zbytek adventní výzdoby ale proběhne až o víkendu!
Tradice se mají ctít!!
Protože příště by se mohlo stát, že svátky začneme slavit už o prázdninách...:-(( 



Mějte krásný den
Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Mám spoustu domečků a poslední dobou uvažuju o tom, že by to chtělo doplnit několika stromečky. Zatím jsem ještě nenatrefila na takové, co by se mi líbily a byly cenově přijatelné. Ty tvoje jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se mi líbí, teď ještě uvažuji o hvězdě, ale nevím, jestli to není moc.....

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona