středa 2. listopadu 2016

Máme tu podzim.

 Opuštěná zahrada i terasa.


Dnes sice zasvítilo sluníčko, ale jinak už se mi venku dobrovolně pobývat nechce.


Tady to taky pěkně flákám.
I náš Mikeš je raději s námi doma, než aby se někde toulal....
Prostě se nám nechce nic dělat.
Dny se mi táhnou, vydolovat ze sebe nějakou aktivitu mě stojí poslední zbytky sil.
Taky to tak máte?
Doma už pravidelně topíme a pálíme svíčky.
A dnes jsem uvařila první dýňovou zahřívací polévku.

Prostě podzim se vším všudy.

Ale naše podzimní volno jsme si užili v západních Čechách.

Vyrazili jsme na wellness pobyt a taky to tu trochu poznat.
Ohromný dojem na mě udělal Loket.


 
 

Krásné, starobylé městečko.

 

S milými lidmi, krásnými krámky.


Nakoupili jsme tu hned pár dárků ( Vánoce se blíží) a zašli do restaurace, jejíž majitel miluje Kubu.


A na výzdobě je to rozhodně znát....

 

Ale taky tu umí výbornou kávu a domácí dorty. 
Vlastně si uvědomuju, že poměrně dost času jsme strávili v restauracích.

 

Asi tím počasím.

 

Taky jsme si užili pobyt v zámku Kamenný Dvůr s jeho wellness programem i krásným parkem.


V dalších dnech jsme si ještě prohlédli Cheb a Františkovy Lázně.
Ale o tom příště...... 


Mějte krásný večer.
Vaše Ilona


 

4 komentáře:

  1. Podle fotek krásně užitý čas. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, opravdu to byl hezký výlet. Taková náhrada letní dovolené:-))

      Vymazat
  2. Ilonko, wellnes pobyt musel být moc fajn, hned bych jela taky! :-) Západ Čech moc neznám, takže bych s nadšením poznávala zase další kus naší krásné země.. :-) Hrad Loket je úžasný, ohromný, památky mám ráda.
    Návštěva restaurací a kaváren, ochutnávání nových dobrot a nápojů prostě k výletům patří, i my se na cestách rádi dobře najíme, ohřejeme třebas horkým svařákem... to tomu výletu dodává ještě ten správný "šmrnc" :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie, wellnes je fajn vždycky, a protože jsme letos nezvládli letní dovolenou, byla tohle trochu náhrada. Ale daleko víc jsem si užívala krásná místa západních Čech, která jsem naposledy navštívila někdy za studií:-((
      A naše toulky musí být vždy zakončeny nějakou gastronomickou tečkou - už jsem to naučila i mého muže. A díky počasí jsme tentokrát v kavárnách trávili čas i nad plán, protože je tu z čeho vybírat:-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona