pondělí 14. listopadu 2016

Zimní víkend

Zima je mi pořád, stále se choulím do dek, přikládám do krbu, vařím teplé nápoje.
A k tomu jsem si přidala nejteplejší bundy a boty, čepici, šálu, rukavice a vyrazila ven.
V sobotu už tradiční dopoledne s Kačenkou.
Malovali jsme, stavěli domečky a odhodlali jsme se i na procházku.

 
 

Za listy a houpačkou.

 

Hřiště za domem je oblíbený cíl.
I když teď opuštěný.
Byli jsme jedinými návštěvníky,a tak měla Kačka všechny atrakce jen pro sebe.

 
 
 

A zatímco Kačka řádila na hřišti, já si objednala horký čaj a uvědomila si, že teplý čaj v mrazu je sexy:-))

 
 
 

Večer nás čekala opožděná svatomartinská husa s ochutnávkou mladých vín.
Některá výborná, jiná za mě průměrná, ale vybrat se určitě dá.
Ale především skvělá společnost.
 
Neděle ve znamení sportu.


První běžky.

 
 
 

Krásné počasí, bílá stopa a liduprázdno.

 
 
 
 
 

Co víc si přát.....

 

Mějte krásný den, večer nás čeká superměsíc. 
Už včera mi přišel na dosah, jsem zvědavá, jaký bude dnes.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona