čtvrtek 10. listopadu 2016

Už několik dnů je mi

permanentní chladno.


A nepomáhá tomu ani každodenní topení v krbu.
Teplejší pyžamo.
Hooooodně teplých nápojů.


Prostě dorazila ZIMA.

 

Muž se raduje a promazává běžky, abychom už mohli vyrazit.


A já trpím.
Halím se do přikrývek.
Přihazuji vrstvy.

 

A přemýšlím, jakou čepici si koupím letos - protože u nás v podhůří jsem se čepice naučila nosit.
Byť v nich vypadám jako idiot. 


Taky zvažuju, co všechno jsem na zahradě nestihla a bude to muset počkat na jaro ( nebo až se oteplí).



Stále ještě nemůžu nastartovat pracovní morálku a Vánoce se blíží!!
Venku to pěkně klouže. 
Včera jsem vytrousila telefon!

A Trumpa zvolili prezidentem!!!


To je tedy den!!!!
Mějte lepší.
Ilona

 
















2 komentáře:

  1. Bude líp,neboj.Já jsem dneska doma,chytly mě záda,nemůžu nic dělat,ani sedět,ani stát ani ležet,paráda :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš - tak držím pěstim, ať tě to brzy pustí.
      pa
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona