pátek 4. listopadu 2016

Výlet do západních Čech - část II.

Během našeho výletu na západ jsme se vydali i do Chebu.


Počasí nám pořád nepřálo, celý den lehce mrholilo, zima mi zalézala za nehty - to mi dělá už asi od září - proto také rukavice natáhnu někdy začátkem října a vydrží mi to až do dubna:-))
Původně jsem měla představu dlouuuuuuuuhé procházky městem.
To mám ráda, ale nakonec se procházka trochu smrskla a my si opět našli cestu do další kavárny.
A zase jsme měli šťastnou ruku.


Dobrá káva, dobrý dortík, hezké prostředí.
A pak mě překvapilo, kolik má Cheb kostelů.

 
 

A krásnou zahradu, 

 

i když takovou sochu bych tu nečekala.

 

Ale úplně mě nadchl nápad vyzdobit centrum  pásky v chodníku s historií města! Paráda!!


Poslední výlet nás zavedl do Františkových Lázní.
Páááni, krása.
Navzdory  počasí se mi tu líbilo.
Těch parků!!!!

 

Kolonády.
Prameny.



Opravené hotely.
A zase restaurace a kavárny.


No a samozřejmě sochy.
Hlavně ta HLAVNÍ:-)
 


Sem se musíme vrátit.
Ale teď už zpět šup do hotelu, ponořit se do bazénu a nahřát se v sauně:-))

Mějte krásný večer.
Užijte si ho.

Vaše Ilona






















2 komentáře:

  1. Znám Cheb a Františkovy Lázně dokonale,jelikož jsem tam dva roky žil.A to teď v Chebu zbourali klášter,kterej byl taky moc architektonicky hezkej!A před r.89 chtěli zbourat i Špalíček!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O klášteru jsem se dověděla až od tebe - a je to škoda!!
      A ještě štěstí, že se to se Špalíčkem nepovedlo.
      Jinak se mi tam opravdu moc líbilo a chci se tam ještě brzy vrátit:-)

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona