středa 24. února 2016

organizování

hlásím, že mám splněno
počet 4
velikost přiměřená


spokojenost profesionální 70%

spokojenost uživatelská 100%


 ale líbí se mi všechny


diáře mám v současnosti dva
jeden úúúúúúúúúplně nový
dorazil včera ráno
dostal obleček a začíná se plnit 



líbí se mi, že každý den má svou rekapitulační část

 

ale i inspirativní

 

nechala jsem si ho poslat bez obalu 
naholo
mají je tady
pokud by vás oslovil
mě moc 


 druhý plní funkci pamatovace - inspirativně - uložnou



data v podstatě překážejí


svět ale nemusí být úplně dokonalý


neměli bychom se pak na co těšit

 a tady si velebí všechny propriety, které nezbytně potřebuji mít neustále s sebou


třeba tic tac


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona