sobota 27. února 2016

tak který?


zkusila jsem ušít několik taštiček.


 


 použila jsem stejný střih


 


 a jenom jsem si pohrála s barvami




  
takže který se vám líbí nejvíc?




 a k čemu byste ho použili?

  

a na závěr ještě první pokus o organizér do tašky
 


 kvůli váze jsem ho šila bez výztuže 


tady už je naplněn vším, co nutně potřebuju mít stále u sebe
 

a řemen s karabinou na klíče je takový bonus navíc





 a tady už je uložen v tašce
 


a zcela náhodně má stejnou podšívku jakou jsem použila na organizéru

 A to je pro dnešní  večer vše,
mějte se krásně










2 komentáře:

  1. Paráda! Taky se musím naučit takhle šít. Říkám si to už rok. Kdoví, jak dlouho si to ještě vydržím sugerovat, než se do toho pustím i prakticky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu. Vrátila jsem se k šití po řadě let a zase mě to chytlo, takže asi platí, že všechno chce svůj čas:-)

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona