neděle 21. února 2016

Víkend

snažím se dle instrukcí nepřetěžovat.
dát prostor terapii, aby zabrala.
a pak se přižene takový víkend.....
všechno začalo nevinně
odpočinek.
V. se pokusí vyhnat z těla nastuzení.
a v sobotu si dáme kino.
díky mé neschopence jsme totiž dost limitováni ve společenském životě.
takže možnost jít do kina na pátou byla neodolatelná
tak tedy "Rodinný film"
podle recenzí jsem čekala, že to  bude dobrý, ale že až tak moc, to mě dostalo
neukecaný, krásná výprava - ty neutrální barvy mě dostaly
i herci byli skvělí, i když na výkon Oty nemají (omlouvám se jim, ale fakt jinak nemůžu)
ale především mě dostalo to podpovrchové rozložení jedné rodiny, která si jen chtěla užít krásnou dovolenou.
 pro mě fakt nářez (moc až moc silný)
a pak nečekaně dorazili naši Mladí 1
že přespí
a večer se ještě objednali Mladí 2, 
že by nám nechali na dopoledne K.
poprvé 
je úžasná, 
ale je jí jen rok a půl 
 a do dnešního dne jsem ji viděla cca 7x

ale všechno jsem přežili
a já teď sbírám síly na další týden
 
myslím, že mi po ještě den nebo dva zabere

přeju sobě i vám krásný zbytek neděle a hodně sil do příštího týdne

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona