pátek 19. února 2016

Zamilovala jsem se

svého muže miluju, ale tohle byla láska na první pohled.
A tomu se poroučet nedá
léta toužím po rudé rtěnce, ale buď se mi barva vůbec nelíbila, nebo jsem se barvě nelíbila já. 
ve všech jsem vypadala, jako bych si měla hned jít vydělávat svým tělem.

ale tady jsem vešla a velmi ochotná prodavačka - v poslední době mám na ně štěstí - se na mě podívala, trochu zapátrala ve stojanech a vylosovala výherce.
ještě jsem trochu odolávala, ale stačila první zkouška a já byla ztracená.
krásná, přiměřeně množství pigmentu, stačí jedno nanesení, příjemně parfermovaná, a navrch hydratuje.....
...............ale ta cena!!!!!!!!!!!!!!
zatím asi nejsem mentálně nastavená dát za rtěnku tolik peněz.
i když je to TA RTĚNKA.
ale připsala jsem si ji na svůj wish list a u dárků nezkoumám cenu:-)
a tady je ten zázrak

  
Výsledek obrázku pro dior addict 976
dior addict 976 








JSEM ZAMILOVANÁ

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. já vím, jsem z ní úplně paf.
      a děkuju za komentář.
      jsi můj první/má první, a pak se raduju jako malá holka

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona