čtvrtek 25. února 2016

plná krabice...

...kožených zbytků
přemýšlím, co s tím
ráda bych kabelku
tašku
hledám inspirace
 Clutch:

třeba takhle


 #Michael #Kors #Outlet Welcome To Our Store Jet Set Striped Travel Medium Blue White Totes Online Store:  

nebo s překlopením
 (ale bez střapečku!!)
 Сумка "Замшевый деним" - тёмно-синий,сумка замшевая,синий и коричневый:
tady se mi líbí posunuté barevné plochy
( a zase střapeček.
i s výšivkou.) 



nebo klasika 

 Vaky | Kožený pytel - Adele | kožená galanterie, kabelky, kožené kabelky, blanka mudrová, peněženky, tašky, kožené tašky, kozena-galanterie, kozena galanterie,:

 i takhle se mi líbí

 color block totes.:

tady se mi líbí ten nápad s vnějšími kapsami 

Leather + Felt Tablet Case:

tady se mi líbí ty barvy


love this felt and leather bag by graf-lantz.com:  

tady ten nápad s páskem místo zapínání
Clutch.:
a nakonec jedna sladká
Spring clutch bag CarryMe beige and purple pink by GoodMoodMoon, $39.00:  
tak uvidíme, která varianta nakonec vyhraje.
a jak se mi ta má povede.
určitě dám vědět.
zdroj:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona