pátek 22. července 2016

Malujeme.



Tedy malovat budeme zítra.
Dnes vyklízíme:-(


A oblepujeme. Trochu pakárna, ale za tu úsporu času při následném úklidu to stojí.

 
 
Prázdné místnosti vypadají ...... divně.


Mají zvláštně dutý zvuk.


Jako bychom ani nebyli ve svém domě.
Jen Vinniemu to nevadí.Venku je mu vedro, tak se chladí na podlaze.

 

A překáží.
My jsme se zatím přestěhovali na terasu.
Sice je trochu zakrámovaná, ale fungovat se tu dá.
Kromě ranního věnce jsem ostříhala další levanduli.


Ale vzala jsem jen každý druhý keřík. aby zbylo i na čmeláky, kteří si od rána nepřestali na ní pochutnávat.

 

Uvázala jsem z ní jednotlivé kytice, kterými podělím nás holky.

 

 Taky jsem si vyzkoušela levandulové paličky.


A ještě zbylo na levandulový cukr.
A několik levandulových sáčků na přání.
Ještě, že mě ty holky mají:-))
Taky jsem konečně ostříhala bělotrn, který jsem si přivezla minulý týden.

 

Je to sice plevel, ale ráda bych z něj další věnec ( protože věnců není nikdy dost..).
Líbí se mi, jak jsou jednotlivé hlavičky různě zbarvené.
No, zatím zůstane asi jen takhle v přepravce.

 

Nebo ho šoupnu do nějaké skleněné vázy na terasu.
Tedy, až ji najdu mezi zabalenými věcmi......

Tak mi držte pěsti, ať to zítřejší malování přežijeme ve zdraví a spolu.
Prý jsou takovéhle akce nebezpečné pro partnerské vztahy.
Tak uvidíme, co malování udělá s tím naším.

Mějte krásný večer.
Mně tu voní pod nosem levandule.


Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Držím palce.Nás to čeká za čtrnáct dní (už dvakrát jsme to odložili) , naštěstí budeme malovat jenom kuchyň.Bojim,bojim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, nás čeká obyvák a kuchyň, chodbu jsme malovali loni, ale i tak je to mazec.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona