neděle 10. července 2016

Raport z bojiště

Pustila jsem se do projektu, na který jsem si vyčlenila 14 dnů práce.
A ukázalo se, že jsem se dost sekla.
Práce s tím je výrazně víc, než se původně zdálo.
Všude kolem se povalují kusy látek, odstřižků, pomůcek, předloh.....
A protože je to překvapení, ani nemůžu nic ukázat.
Tak zatím pouze jedna z těch uklizenějších fotek:-)

 


Snad moc neprozradím....:-)) 
Takže jsem si dala pár dnů offline.
Nestíhala jsem probírat fotky, přečíst, co se kolem děje, natož vyplodit pár řádků.
To na vysvětlenou.

Ovšem můj muž práci nepovažuje za důvod k sportovní nečinnosti.
Takže  jsme si střihli další cyklovýlet.
Tentokrát vláčkem na Moldavu.

 

Pak na Vrch Tří pánů.

 

Odtud na Dlouhou louku. 


Cestou foukalo tak, že nás to málem odneslo zpátky na nádraží, ale my se nedali. 


A za odměnu na nás čekal pětikilometrový sjezd od obory na Loučky.

 

Myslela jsem, že tam nechám své ruce, zadek i záda - štěrkovo kamenná cesta dá docela zabrat.
Takže špenátovou polévku a pivo jsem si zcela zasloužila. 

 

Druhý den mě čekala cesta za tetou, kterou jsem si zpestřila návštěvou děčínských lesů.

 

A čekala mě tam hromada borůvek.

 

Vím, že to není asi moc obvyklé, ale mě to sbírání malých kuliček uklidňuje. 


Tak aspoň trochu na koláč.


Jsem si myslela.
Naivně.
Borůvky zatím čekají v lednici a doufám, že se k pečení dostanu zítra(?)

Včera jsem dali další menší cyklovýlet.
Od nás do Šumenského údolí.

 

Odtud lesem na Meziboří, cestou potkáváme mohutné buky, 


malé vodopády


a když překonáme plynulé pomalé stoupání, je nám odměnou krásná, široká cesta.

 

Pak se skulit kolem vodárny dolů k nám domů, abych večer dokončila svůj projekt (víceméně), uklidila pracovnu a.....
....... dorazili na pár dnů naši mladí.

S nimi jsme dnes vyrazili na Matyldu.

I když to tak nevypadá, užili jsme si to všichni:-))

 Tentokrát ne na kolo, ale oprášili jsem in-liny 

 

a dali si pár koleček.

 

A trochu koupání, aby se neřeklo.


Tak snad jsem dohnala resty, doplnila svůj deníček a můžu najet na svůj obvyklý režim.
Ufff.
Mějte krásný (opravdu letní) večer.
Vaše Ilona

1 komentář:

  1. Smekám !!! Já už se odhodlávám tak dlouho,že to asi nezmáknu.Chystá se na ni Barunka.Dívala se na Flér a všechny se jí zdály moc drahé,tak si šla koupit filc a byla v šoku podruhé :-)))) .A to nějak zapomněla,že "nejdražší" je na tom ta práce...
    Zatím "musím" Majdě ušít k svátku(22.7.) domeček a k Vánocům jsem jí koupila staré loutkové divadlo.Potřebuje novou oponu a princezna má strašné šaty...
    Tak počkám ,až dáš fotky :-))) a mooooožná na tom zamakám do listopadu k druhým narozeninám(jestli mě Barča nepřekvapí a neušije to sama)...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona