čtvrtek 21. července 2016

Šiju, šiješ, šijeme.


 

Jak se blíží doba odjezdu, dostávám se do (zatím) lehkého presu.
Potřebuju došít nějaké věci, něco jsem si navymýšlela sama a něco přibylo tak nějak cestou.


Tak se snažím ten seznam postupně umazávat.
A k práci mám zdatné pomocníky.

 

Naštěstí jen polehávají kolem a nesnaží se přidat packu k dílu:-)

 

Včera jsem dokončila další dvě dětské deky.

 

Jednu sólo 

 

a druhou v setu 

 

s muchláčkem 

 

a nově i obalem na očkovací průkaz.

 

Nejdřív jsem si ale musela zjistit, jak je velký, protože od dob, kdy jsem ho používala já, uplynula už notná doba:-))

 

Ale zase jsem se dozvěděla, že maminky dostávají pozvánku na další návštěvu, tak jsem přidala do obalu i jednu průsvitnou kapsičku.

 

A jak to tak vypadá, šiju kroj.

v národních barvách, samozřejmě

Tedy samozřejmě nešiju originální kroj, to bych nad ním strávila celý nadcházející rok, ale šiju ala kroj.

to je původní inspirace, tak jsem zvědavá, jak bude vypadat moje verze

 Tak mi držte pěsti, aby se mi to povedlo a aby se líbil.

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Tak na ten kroj se těším a jsem moc zvědavá,jak to dopadne.Ta bílá látka je moc hezká,kde jsi na ní byla?
    Pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky zvědavá:-))
    A bílou má Marcela, hned by se mi líbila na letní šaty, ale to už nestíhám......

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona