pátek 22. července 2016

Ráno

se povedlo Vlastovi mě vytáhnou velmi brzy z postele.

 

Trochu výměna názorů na téma posekaná tráva.
Představa, že musím rozhodit tu z noci zmoklou trávu kolem stromků, byla dostatečnou motivací.
Radostné překvapení, že už to udělal muž.
Tak aspoň pokrátit švestku, aby se tvarovala.
A pustit se do likvidace hromady POLNÍHO PYCHU.

 

Přidat levanduli.


A pustit se do letního věnce.

 

Letos je mám nějaké smutné, tak snad tenhle to trochu napraví.
Za mnou to v levanduli hučí jako v úlu a práce příjemně ubíhá, že jsem si ani nevšimla, že se podstatně oteplilo.

 

Projekt "Kroj" zdárně pokračuje.

 

Zatím jen torzo, práce je na něm jak na kostele, ale polotovar se mi líbí.

 

Tady jsou naznačeny budoucí průchodky pro mašli.

 

A krajka, kterou se budou zdobit, se ještě suší....


Jdu pokračovat v práci.
A Vám přeju krásný a slunečný den.
Vaše Ilona

2 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona