pondělí 4. července 2016

Zahrada je

moje spása a útočiště.

 

Můj muž tomu sice moc nerozumí, ale myslím, že už se s tím smířil.

 

Zahrada se stala místem, kde se můžu realizovat.

 

Kde se můžu zničit.


Kde najdu pevný bod bytí.

 

Určitě jsem si začátek prázdnin představovala jinak.

 

Přála jsem si, aby život fungoval tak jako doposud.

 

Nepřála jsem si žádné změny, natož zničující zprávy.

 

Ale pokud už se něco takového děje, jsem ráda, že mám místo, kde se můžu ztratit a zase najít.

 

Je tím, co naše bydlení povyšuje o několik stupňů.


Doufám, že také máte takové místo, které vám pomůžu, když je špatně.

 

A které násobí, když je vám dobře.

 

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona