pátek 29. července 2016

Před časem jsem trochu furiantsky

a neprozřetelně nabídla své služby.
A vznikla z toho objednávka na kroj.

 


Ukázalo se, že zadavatelka má velmi přesnou představu, jak by měl výsledek vypadat.
A na mě padaly mdloby, že tohle nedám.
Dala jsem.

 

Sice mě to stálo dost času, sil i nervů, ale povedlo se a mise je splněna.
Vrchovatě naplněna.
A kroj poputuje do Arabských emirátů, kde bude reprezentovat Českou republiku.
Jupííííí. Asi jsem hrdá. A spokojená.

 

Ale sotva jsem odevzdala jednu práci, čeká na mě hora další.
Tentokrát jsou to dětské čepičky, tepláčky, nákrčníky.

 

Trochu titěrná práce - hlavně výměna nití je piplačka.

 

Ale zase je to tak roztomilé.

 

A mám novinku.
Dnes  mi přišly nové brýle.

 

Ty staré (které nebyly tak staré!!!) se mi zlomily.
A náhoda (a můj muž) tomu chtěly, že jsme v Praze našli optika s nevšedními obroučkami, kterým se nedalo odolat.


Jsou nezvyklé. 


Tak si zvykám.
Ale svět skrze ně vypadá příjemně, tak si zvyknu určitě rychle.


Ale nevím, co na to ostatní.
Co říkáte?

 

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. To je nádherná práce!!! A těžká. To bych fakt nedala. Skláním se v obdivu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dala mi zabrat, ale s výsledkem jsem spokojená a hlavně se líbí té, která si objednávala:-))

      Vymazat
  2. Ten kroj se ti moc povedl,vůbec jsem nepochybovala,že to dáš !!A brýle jsou prima,jenom je to nezvyk (divné slovo) ,pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu a důvěru.
      To já chvílema fakt nevěřila.
      A na brýle si zvykám.....
      :-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona