středa 13. července 2016

Středeční program

určovala Ivanka.
Dopoledne Vlasta na chvilku fungoval jako hlídací dědeček.


 

Z našeho domova se stal kočičí hotel:-) 







Na zahradě mi rozkvetlo cosi krásného,




 ale nevím, co to je.



Doma mi rozkvetla mučenka. 



Taky krásná a navíc ji znám.
A levandule propůjčila své květy čmelákům.


 
Zvládli jsme minigolf.

 


Já brutálně prohrála vysoko na body a musím pro ostatní nasbírat třešně.



Ale pochutnala jsem si na jahodové domácí limonádě s mátou.

 


 
Na petanque jsem byla o chlup lepší, ale stejně budu připravovat pro ostatní snídani.
V Mostě funguje výborná Sýrárna, tak máme dnes večer vystaráno s občerstvením.

Ale užila jsem si každou chvilku:-) 
Ivanko, díky!!!

Mějte krásný večer
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Zabloudila jsem k vám náhodou. Mám ráda květiny a vy máte krásnou zahradu. Ta rostlinka pochází z Jižní Ameriky a je to cibulovina. Jmenuje se Trigidia pavonie.
    Dočíst se o ní můžete třeba tady: http://www.paletegarden.cz/trvalky-a-skalnicky/cibuloviny/tigridia-tigridie/
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věro, děkuji za pochvalu i info.
      A za milé zabloudění:-))
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona