středa 11. ledna 2017

Deka pro Ivu.

Ještě se na chvilku vrátím k Vánocům.

 

Jedním z vánočních dárků, které jsem vyráběla, je velká deka pro Ivu.
Vybrala si barevnou kombinaci a na mě byl zbytek.

 

Poslední dobou jsem si oblíbila jednoduše skládané čtverce. 
Tentokrát jsem si vybrala rozměr 15 x 15 cm.
Čtverečků víc jak 100.
Takže sešít, rozžehlit, sešít, rozžehlit.
A tak pořád dokola.


A jako protipól volné quiltování, které se mi moc líbí a jsem ráda, že jsem se už naučila základy.

 

 

210 x 160 cm.

 

Pořádný rozměr.

 

Tak ať slouží.

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

6 komentářů:

  1. Deka je krásná aty moc šikovná. Ivě určitě udělala velikou radost. Myslím, že si jí s Tomášem dosyta užijí.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce. Moc hezká deka. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem vděčná za každý takový komentář, vždycky mě to nakopně k další práci:-)).
      Také přeji další krásný zimní den.
      Ilona

      Vymazat
  3. Deka je nádherná,quiltuješ už jako profík :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se cítím při quiltování jistěji, ale ještě mě čeká kopec práce, než si budu moct říct, že umím.
      Na tebe ještě nemám....

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona