pondělí 9. ledna 2017

Konečně pořádná zima.


Takový víkend se v našich zeměpisných šířkách často nevyskytuje.
Venku závěje, že i Mikeš jen vystrčí packu na chvilku ven a zase se jde schovat do tepla.

 

Nám závěje vyhovují, takže určitě se nenecháme odradit mrazivými teplotami.


Předtím jsme ale ještě stihli naložit zelí.
Dokumentační fotky jsou sice nevalné kvality, ale mám zaznamenáno, jak mi můj muž myje nohy.
To se už asi opakovat nebude.
Taky jsme se dočkali hned několika zranění, ale ztráty na životech nebyly a my už se můžeme těšit na vlastní kvašené zelí.

 

A neříkejte mi, že se má nakládat na podzim.
To vím, ale čas nebyl. A nebyl. A zase nebyl.
Takže až v lednu....


Druhý den jsme vyrazili na běžky - poprvé v tomto roce.
Taková malá rozcvička z Klínů na Klínskou bránu a zase zpět.
10 km.
A stačilo.
Navíc -10°C udělá své :-)
A samozřejmě taky nedostatek fyzičky - tedy aspoň u mě:-)) 
Ale celou cestu nás provázely pohádkové scenérie, tak trochu nepohodlí se překonává snadno.


V neděli už jsme si troufli skibusem na Dlouhou Louku, odtud přes vrch Tří pánů do Nového Města.
Počasí už se trochu umoudřilo, teploty jen lehce pod nulou.
A protože času bylo ještě pořád dost, protáhli jsme si to ještě na Moldavu, kde jsme počkali na vlak a vrátili se zpět.
Celkem 15 km - zlepšujeme se:-)
Už jsem taky cítila ruce i třísla.

 
Dnes ráno jsem se pustila do odstrojování stromečku.
Už opadával, musel pryč.
Ozdoby zas na rok složit a uklidit do sklepa.

 

Jenže venku je stále takové množství sněhu, že to člověku nedá spát.
A tak jsme se do třetice vydali na lyže.
Tentokrát na sjezdovky.
Lidí pomálu. Aby ne, když je přeci pracovní den.

 

Sjezdovky krásně upravené a my lítali nahoru a dolů, co jsme jen zvládli.
Za odměnu na nás čekala horká čokoláda ( ta moje byla i s rumem - vyzkoušejte).


Bydlet v podhůří má své výhody😉

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona