neděle 29. ledna 2017

Do filmového klubu

jsem si koupila předplatné asi před rokem a vydržela jen pár představení.
Bohužel.
Líbí se mi kinocafé, kde se představení promítají.
Ale nemám sílu na silné filmy:-(
Momentálně vyhledávám odpočinkovější snímky.
Takže La la land😊
Užila jsem si každou chvíli filmu.
Líbila se mi hudba - asi miluji jazz.
Líbili se mi herci - komu by se taky nelíbil Ryan Gosling, že?
Líbily se mi kostýmy.
Byla jsem nadšena už jen z toho, že Emma Stone nosila (téměř) pořád šaty a sukně.
A ty zelené bych brala okamžitě.
Tedy vlastně skoro všechny bych brala......
Líbil se mi i nehollywoodský konec.
Tak jestli hledáte tip na film, tady je:

La La Land Teaser Trailer 2 

 La La Land Teaser Trailer 1

 


Mějte krásný večer.
A pokud se vydáte do kina, přeju krásný zážitek.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona