neděle 1. ledna 2017

Doufám,

že se Vám povedlo vykročit tou správnou nohou.

 

Prosinec je za námi a já jsem osobně ráda.
Snažila jsem se nepodlehnout shonu a neklidu - poměrně úspěšně.
Snažila jsem si advent užít - to už bylo slabší, nějak v tom přetrvávala určitá křeč a napětí, ale zažili a užili jsme si koncerty, divadlo, trhy, vlastní zpívání, něco setkání s přáteli i rodinou ( za což jsem moc vděčná).
Snažila jsem zjednodušit všechny přípravy, ale i výzdobu - tam jsem tak na půl cesty, takže se těším, že se mi povede příští rok zase se posunout o kousek dál.
A snažila jsem se utužovat zdraví - i tady jsem to celkem zvládla, i když jsem stejně jednomu zánětu podlehla právě v těsně předvánočním období.
Vlastně nejhezčí a nejpohodovější částí Vánoc bylo posledních pár dnů, kdy se nám povedlo být každý den na lyžích.
Nad inverzí, 

 

s blankytně modrou oblohou, upravenými sjezdovkami 

 

a horkou ČOKOLÁDOU (s rumem) - pokud neznáte, doporučuju vyzkoušet:-))



Ale nějak mě opustilo mojo [moudžou], tedy radost z kreativity a touhy něco tvořit. 
Silou vůle jsem dokončila vánoční dárky a zakázky (o tom v nějakém jiném příspěvku), ale většina mých šicích plánů leží a čeká. 
Čeká, až se mi ta radost z tvoření zase vrátí.
A že mám před sebou opravdu velkou výzvu - svatební šaty.
Svatební šaty pro svou vlastní dceru, takže se můžete těšit na nový seriál o tom, jak se mi (ne)daří.....
Prozatimní představa je asi tato:

Imperecedero, elegante y sobrio. Con éste vestido no te equivocaràs. Rosa Clara, 2015 http://ideasparatuboda.wix.com/planeatuboda:
 crystal design bridal 2016 short sleeves bateau neckline elegant chic simple a  line ball gown wedding dress open back chapel train (roma) mv:
  :
 Leanne Marshall wedding dress long sleeves 3/4 length sleeves ethereal:
 sarah seven wedding dress 2016 // Pinned by Dauphine Magazine, curated by Castlefield (wedding invitation, branding, pattern designs: www.castlefield.co). International Couture Fashion/Luxury Wedding Crossover Magazine - Issue 2 now on newsstands! www.dauphinemagazine.com. Instagram: @ dauphinemagazine / @ castlefieldco. Dauphine and Castlefield only claim credit for own images.:
 Jediné jisté je zatím to, že příští týden jedeme vybírat látky - mám vytipované čtyři až pět obchodů a doufám, že budeme uspěšné a neskončíme rozhádané...😉

A snad se mi povede taky ušít něco pro sebe.
Mám připraveno na 
  • zimní kabát, 
  • své svatební šaty, 
  • jarní plášť, 
  • sukni, kterou nutně potřebuju do práce, 
  • hedvábnou halenku...
Plánů (a nejen šicích) mám před sebou opravdu dost a dost.

A tak se (snad) můžete těšit na nové články :-))

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona