pátek 27. ledna 2017

Pokud zima dovolí,

 snažím se být na horách aspoň třikrát v týdnu.

 

A že je ta letošní zima opravdu přející😊.

 

Mám to štěstí, že hory mi začínají vlastně za domem.
Takže do stopy se dostanu během několika minut.
Užívám si (zatím) skoro neobjevené Krušné hory.
Zatímco dole si řádí inverze, tady čeká krásné počasí a klid.

 
 
Tady nejsou dlouhé kolony aut, které se snaží vyšplhat k lanovce.
Nenajdete tu přeplněné stopy.


Jsou tu ale kilometry a kilometry krásně upravených tratí, kde jedete sami a občas míjíte kolegu.
A to dokonce i o víkendu😊
 



Ale bojím se, že už to dlouho trvat nebude, a i tady zmizí ona krásná, téměř prázdná místa, kde je člověk sám jen uprostřed přírody.
Tak se toho  snažím využívat, jak to jen jde.

 

Nejlíp hned po ránu ( přestože jsem spáč), aby si člověk vychutnal ten krásně upravený manšestr.


Sama, s kamarádkou, s manželem.

 

Na běžkách, sjezdovkách, s foťákem, nebo jen tak.
A líbí se mi vlastně vždycky.
Ta zima je prostě krásná.


Mějte krásný den.
Třeba se potkáme na horách.
Vaše Ilona

 

2 komentáře:

  1. Moc hezkyjsi to napsala i nafotila. Krušné hory jsou hory budoucnosti. Tak si je užijme.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona