středa 18. ledna 2017

Svatební šaty III.

Máme látky!!!

 
 
 

Napoprvé.
Jsem spokojená, i když to v pátek vypadalo dost nejistě.
Vybrala jsem 5 obchodů, kde bychom si měly s Ivou vybrat a začaly jsme v Apedu, kde to v pátek odpoledne vypadalo jako na Václaváku. A látky, které by se nám líbily, nikde.
Tak pryč a zkusíme to jinde - obešly jsme další dva obchody, kterým jsem věřila a které jsou také na Žižkově, a tam neměli ani jednu svatební krajku!!
Začínám trochu šílet, ale Iva mě uklidňuje: " Když to dneska nevyjde, dáme to příště. Klid."
To se mi sice moc nedaří, ale aspoň předstírám.
Tak ještě jednou zkoušíme Aped, který je stále poblíž.
A tentokrát se na nás usmálo štěstí... Tedy unavená prodavačka. Odvedla nás do další tovární haly, tentokrát plné svatebních krajek.
A už to bylo jen o tom, jestli najdeme dostatečně jemnou, která se bude Ivě líbit.
A klaplo to.


Máme krajku i krásně splývavé hedvábí v odstínu ivory.

 

Takže  teď dokončit opravu zkušebního modelu.
A vybrat a objednat hedvábí na podražení a podšívku v osvědčeném obchodě pana Volfa.


A budu se moct pustit do vlastních šatů
Bože, já se bojím. A těším. Asi víc těším, ale taky hodně bojím.
A mezitím dojídáme poslední kousky cukroví a venku čaruje zima.

 

Takhle kouzlí u našeho vchodu.

 
 
Mějte krásný večer
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona