úterý 3. ledna 2017

Konečně dorazila

zima i k nám na zahradu.


Rozplynula se inverze a vše kolem zbělelo😊.

 

A já začínám svůj seriál o šití svatebních šatů.
Jako vánoční dárek jsem dostala silikonový návlek na žehličku a nechápu, jak jsem bez něj mohla dodnes žít. Můžu použít vysokou teplotu, aniž bych se bála, že zničím látku. Jaká úleva!!!

 

Taky se ke slovu dostává šunka, která se výborně hodí k rozžehlování oblých švů.

 

Myslím, že ji teď využiju opravdu hojně😏
Už před časem jsem koupila asi 20 metrů podšívkoviny, abych měla dostatek materiálu na zkušební modely.

 
Toto je první z nich.
Potřebovala jsem si vyzkoušet, kolik asi budu potřebovat finálního materiálu.
Zatím to vypadá na cca 5 metrů. 

 

Střih vychází z klasických pouzdrových šatů ( od pasu rozšířených?) a k tomu sukně.

 

Zalíbila se mi totiž varianta krátkých šatů, na kterých je navrstvena dlooooouhá sukně, jež se dá během svatebního dne sundat, aby se nevěsta mohla volněji pohybovat, ale vlastně stále zůstane ve svatebním.

 

A navíc jí zůstanou šaty použitelné i dál.
Zkušební model šiju úmyslně kontrastní nití, aby byla dobře vidět.
Model zatím vypadá hodně neforemně, protože zkoušet se bude až ve čtvrtek a chci mít dostatečný prostor na úpravy.
Předpokládám, že se bude hodně zužovat a možná rozšiřovat ve spodní části sukně.
Také zatím netuším, jak bude řešen živůtek.

 

Do večka?
Lodičkový?
Ke krku?
S rukávem?
Bez?

 

A na zádech asi bude hluboký výstřih......
Takže zatím hotovo, sbaleno a připraveno k první zkoušce.

 

Přeju Vám krásný večer a držte pěsti, ať se aspoň něco ze zkušebního modelu líbí.

Vaše Ilona

 
Mám pomocníka😉



2 komentáře:

  1. Držím palce, ať to vyjde podle tvých představ.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju - těším se a zároveň mám respekt:-))
      I.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona