pátek 13. ledna 2017

Svatební šaty II.

Zkušební model jsem sešila a odvezla do Děčína.
Následuje zkouška, která má odhalit, jak šaty (ne)sedí.
Podle očekávání jsou úpravy opravdu nutné.
Zabírat se bude docela dost.
Úpravu potřebuje i výstřih.
A to docela zásadní.
Už je jasné, že véčko bude nejen na zádech, ale i vepředu.
A taky mě překvapilo, o kolik budu muset prodlužovat sukni.
Nějak mi to miminko vyrostlo😉

při práci

Musela jsem našpendlit přebývající materiál, který jsem nasledovně prošila kontrastní červenou nití, abych věděla, jak upravit střih.
Sublimační fixou jsem si poznamenala i údaje o prodloužení.
kontrastní prošití

Teď mě čeká rozpárání, úprava střihu, znovu sešít a ještě jednou vyzkoušet.

už teď je materiálu dost a dost:-)


A pokud vše dopadne dobře, budu se moct střihnout do svatební látky.

Ale to ji nejdříve musíme dnes vybrat.
Takže vyrážíme a vy nám můžete držet pěsti, ať dobře pochodíme, i když je 13. pátek😉
Budu informovat😃



Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Pěsti držím,bude to velká nádhera,jsi prostě perfekcionistka,smekám ,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, zatím se střídají těšení se s obavami.
      Doufám, že radost z práce vydrží.....

      Vymazat
  2. Ahoj Ilono, držím Ti palce se svatebkami a vzhlížím k Tvému umu. Jsi pro mě obrovskou inspirací a vzorem. Tvůj blog mám v "oblíbených" a když potřebuji naladit do pohoda, teď ležím s odpudivou chřipkou, tak si čtu a prohlížím Tvé příspěvky. Takže moc, moc, moc děkuji a jdu vše číst a komentovat, Zdena Bej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, moc děkuju za pochvalu.
      S chřipkou držím pěsti, my si ji vybrali o Vánocích postupně všichni.
      Těším se na další komentáře:-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona