čtvrtek 5. ledna 2017

Poslední vánoční zakázka.

Ještě se trochu vrátím k vánočním dárkům a hand made výrobkům.
Toto je moje poslední předvánoční objednávka.


A protože to byl dárek určený pro jednu z mých čtenářek, pochopitelně jsem nemohla o něj informovat před Štedrým dnem.
Takže dnes.
Mé oblíbené crossbody ( teda to slovo nemám ráda, ale  nevím, jak jinak tuto kabelku pojmenovat)


Měla jsem úplně volnou ruku při výběru látek a zalíbila se mi tato.

 

Jinak jsem se držela prověřeného střihu a vychytávek, které se mi osvědčily, jako třeba vnitřní karabinka.
Vnitřní kapsy.

 
 
Vnější, zadní kapsa.

 
 

A příjemný rozměr 30 x 35 cm.

 

Líbí ?
Mně ano.
A nové majitelce také.😃

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona