čtvrtek 23. června 2016

Bedýnkujeme

už (skoro) čtyři roky.


Tento způsob distribuce ovoce a zeleniny jsem ale objevila daleko dřív.
A po přestěhování jsem v tom chtěla pokračovat.

 

Domluvili jsme se s dvěma sympaťáky -Janem ČUdou a Vojtěch PRocházka - odtud jejich název čuprbedýnky - , že se staneme dealery pro Litvínov:-)
Díky tomu máme zajištěnu dodávku až do domu:-))


Jak to funguje?
Do neděle si na jejich stránkách objednáte.
V pondělí chlapy spočítají objednávky a obvolají nasmlouvané zelináře z Ploskovic a okolí.
Ti během úterka a středy sklidí, vykopou a seberou dozrálé výpěstky.
A ve čtvrtek odpoledne máte tu svou bedýnku tady.
Takže jenom skáknete na Loučky a už si ji můžete odnést domů. 

Už mi ji nese do kuchyně. A asi se těší, co mu z toho vykouzlím za dobroty....:-)

A to mě baví.
Taky vám to připadá úžasné?
Mít zeleninu čerstvou.
O které vím, kde rostla a kdo ji pěstoval.
Která nemusela procestovat polovinu planety, než dorazila až ke mně.
Navíc mě baví, že se v bedýnce objevuje i zelenina, které bych si v obchodě ani nevšimla. 
A mě to donutí naučit se s ní pracovat.
Tak jsem našla pozitivní vztah například ke kapustě, kterou jsem od dětství nesnášela:-)
Dnes se na ni těším.

A taky jsem ji v bedýnce našla spolu s brambory, květákem, novým česnek,okurkami, kedlubnou.

A ještě tu na nás čekají lusky, jahody, jarní cibulka a svazek nové mrkve.


Máme na týden vystaráno.....
Možná.... 

A jak jste na tom se zeleninou Vy?
Nechcete se třeba přidat?
Nebo to jen zkusit?

 
Dejte vědět. 
A mějte krásný den.
Vaše Ilona


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona