sobota 25. června 2016

Je libo šunku?

Nemyslím onu masovou pochoutku, ale pomůcku švadlenek.

 

Která umožňuje rozžehlit oblé švy, se kterými bychom si na obyčejném žehlícím prkně nebo rukávníku neporadily. 


Třeba takové záševky nebo princesové švy je vhodné žehlit právě na této šunce.
Ten svou jsem šila podle tohoto návodu.
V originále je vycpána pilinami, ty jsem ale neměla.


Tak posloužily všechny ty drobné odřezky  látek.
A hned jsem šunku využila při své rychloprojektu.

 
 
Jedny letní šaty.


Jen tak. 


Pro radost.

 
 
A do horkých dnů.

 

A pro Mirku - podsazení opět přišito ručně.
Možná trpím nějakou obcesí:-/

 

Šunka umožní dobře rozžehlit právě tyto oblé švy:

 

 A jak pokračuje můj projekt sew along?
Trochu jsem se trápila s tím, jak naskládat jednotlivé části střihu na látku.

 

Ale  povedlo se a mám nastřiženo.

 

 Moc látky mi nezbylo.
Tak doufám, že jsem dobře měřila a nebude mi nikde chybět....

 

Už je taky olemováno.

 

Doma mi taky přibyla ještě kovadlina.
Krejčovská - pochopitelně:-)

 

Ta umožňuje rozžehlit ještě méně přístupná místa, jako jsou límce, klopy, rohy...
Tu svou jsem objednala přes Fler.
A doufám, že ji použiju právě při šití těchto šatů. 

Takže pro dnešek splněno.
Zítra nastříhám podšívku, kapsy a podražení živůtku.
A konečně se pustím do šití:-)

Mějte krásný večer.
Já jdu sledovat Sherlocka. I kdyý nevím, jestli na Nově, nebo na Dvojce:-)
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona