pondělí 13. června 2016

Dárek pro Ivanku.


Oslavu Ivančiných narozenin máme už ze sebou, ale ještě jsem Vám nepředstavila dárek, který jsem pro ni připravila.

 

Vlastně to byla tak trochu objednávka.
Iva si přála tašku-kabelku na fesťáky.


Takovou, která něco vydrží.
Kterou bude moct prát.
Které nebude vadit, když se bude povalovat na zemi.
Která nebude úplně "strakatá".
Ale která nebude nudná. 


Koženku jsem zavrhla kvůli komplikovanější údržbě.
Látková je zase trochu choulostivá.
Nakonec jsem zvolila kočárkovinu v kombinaci s látkou od La Marci.
Kočárkovinu jsem použila poprvé, ale byla jsem nadmíru spokojená.
Šije se z ní parádně.
Použila jsem osvědčený střih, takže můžu porovnávat.
No, a látky z Ameriky jsou ověřenou klasikou. 
Pohlazení pro duši i šicí stroj.
V barevnosti jsem se řídila tím, aby se hodila k džínám či kůži.




P.S. Když jsem šla výsledek předvést svému muži, nastalo dlouhé ticho.
" Co je?"
" Takovou si Ivanka objednala?"
" Ne, to jsem ji vybrala já. Proč?"
" Vypadá .............. taková.......... smutná."

Jistota správného výběru byla tatam.
A ve mně malá dušička, jestli se bude dárek líbit.
Uff, vystihla jsem to přesně.

 

Ještě jednou všechno nejlepší, Ivanko!
A ať slouží!!!

4 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona