neděle 5. června 2016

Společná neděle -

poslední společný den.
(Skoro) celá naše velká rodina společně u snídaně.
Všichni pak vyrazili na kola.

 

Vlakem na Moldavu a přes Vrch tří pánů zpátky.
Ale všechno jinak.
Do vlaku je odmítli vzít.
Tak se vypravili na pivo:-)
Do Oseka.
Ale tam je přepadla bouřka.

 

I kroupy byly.

 

Vrátili se jak vodníci.

 
 
Já zatím doma odpočívala.
A připravovala oběd.
A těšila se, až se vrátí.

Pak ještě jedna hra.


Protože, kdo si hraje, nezlobí.

 

A už všichni vyrazili ke svým domovům.

A tady zůstal kousek míša řezů.


A ticho.
A teskno.
A prázdno.


Stýská se mi.
Moc.
Až mě srdce bolí.

Mějte veselejší nedělní večer.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona