pondělí 6. června 2016

RECEPT / Míša řezy


Víkend je za námi a já se pomalu hrabu nahoru.
Ještě to chvilku potrvá.
Tak mezitím se s vámi zatím podělím o svůj recept, kterým jsem bodovala o víkendu:-)


Mám ho ve svém receptáři už řadu let.
A vlastně nechápu, že se k němu vracím tak pomálu.
Krásně nadýchané nedrobivé těsto, lahodná náplň a hořká čokoláda tvoří dohromady nadýchaný kousek dezertu, který chutná všem
Určitě se teď zase vrátí na výsluní mého zájmu:-))

 

Co budeme potřebovat:

na těsto:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
3 polévkové lžíce oleje
3 vajíčka
2 dl mléka
4 lžíce kakaa
1 prdopeč

na tvarohovou náplň
3 plnotučné tvarohy
3 velké lžíce cukru
20 dkg másla

na polevu:
20 dkg kvalitní čokolády
10 ml smetany


A jak na to:
Nejdříve smíchám všechny suché suroviny, pak přidím vše ostatní a vymíchám hladké těsto, které naleji na plech a peču v troubě při 165°C cca 40 minut.
Těsto necháme vychladnout.
Mezitím smíchám náplň ze všech přísad do hladkého krému.
Na polevu ohřejeme smetanu. Odstavíme z plamenu a přidáme nalámanou čokoládu. Stálým mícháním vytvořím hladkou polevu.
Na schladné těsto naneseme krémy, který uhladíme a zalejeme polevou.

Necháme zchladnout.

Nakrájíme.

Podáváme.

Pochutnáme si:-))

Mějte krásný večer.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Míša řezy miluju, přesto jsem je ještě nikdy nedělala. Musím vyzkoušet. Hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus je, recept je složitý jen zdánlivě, ve skutečnosti je to jen všechno smíchá dohromady:-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona