středa 29. června 2016

Můj muž mě opustil.

Na týden.
Odjel zase do Alp.
Na kola.
Dokazovat sobě, světu, mně.
Že to dá.
A užít si chlapskou společnost.
Po loňské zkušenosti mám obavy.
Ale zatím vše v pořádku....
Tak ať to tak zůstane.


A já se omlouvám se za prodlevu, ale pohltilo mě šití.
Taky se vám to někdy stává? 
Že se do něčeho zaberete tak, že zapomenete na okolní svět?
A nic pro Vás není důležitější?

 
 
Já šiju.

nastříhané díly podšívky
 
A šiju, šiju a šiju.

budoucí kapsy
 
Dokonce tak, že jsem ani nepřidávala nic na blog!!!

 

Ale pustila jsem se do toho naplno.

 

Chtěla jsem dokončit projekt sew along.

dávám dohromady podšívku a vrchní vrstvu
 
Vzala jsem to zgruntu.
Ruční práce je v tom uloženo opravdu hromada.

začišťuju zip - ručně

Ale chtěla jsem si vyzkoušet některé postupy haute cotoure.
 
pohled do dokončených šatů, jenom ještě našít etiketu:-)

 A chytlo mě to, takže se dá čekat, že je budu používat i u jiných projektů.

hotová kapsa

Protože pocit po dokončení je ÚÚÚÚÚŽASNÝ.

 

Tímto děkuji holkám z steh za stehem.

šaty jsou rovné, to jen ta ruka nahoře pohnula délkou:-)


Dověděla jsem se zase něco nového, co jsem mohla použít a vyzkoušet za pomoci zkušenějších.
A bylo to velmi příjemné a milé.
A už se těším, že si to (třeba) zase někdy zopakujeme.

A Vám přeju hezký ( už letní) večer.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona